Drooni kuvaa, kun oululainen hurjapää Tero Savolainen kirittää jäänmurtajaa merellä läskipyörän selässä – katso video
Tero Savolaisen palaveri loppuu neljältä, eikä kevätaurinko ole laskemassa vielä muutamaan tuntiin. Jäänmurtaja Polaris on juuri lähtemässä Oulun satamasta avaamaan Oulun ja Kemin välisiä merenkulkuväyliä.