Kommentti: Kärppien kauden päätös oli häpeällinen katastrofi – pöhöttyneessä seurassa on syvän itsetutkistelun paikka
Vuosi sitten Kärppien liigakausi päättyi jatkoerätappioon seitsemännessä puolivälierässä Ilvestä vastaan. Kymmenen päivää sen jälkeen oululaisseura piti keskustelutilaisuuden Minne menet, Oulun Kärpät -teemalla. Kaksi perättäistä kevättä