Oulun kauppahalli tyhjenee tyhjenemistään, mutta toimenpiteisiinkin on ryhdytty – ”Vuokria tarkistettiin nyt kun hallin vetovoimaisuus ei ole riittävällä tasolla”
Oulun Kauppahallin Kahvilassa on mukavasti liikennettä arkipäivänä, mutta kävijän huomio kiinnittyy nopeasti tyhjinä ammottaviin kojuihin. Tuorein lähtijä, Kolme tähteä -kahvila, lopetti toimintansa kauppahallissa tammikuun alkupuolella.