Rammsteinin keikan päälle vielä annos MM-lätkää – oululainen Juuso Männikkö nautti nelikymppisistään Tampereella, mutta myönsi lippuhintojen suolaisuuden: ”Kalliimmaksi ei ainakaan voi mennä”
Oululainen Juuso Männikkö (kesk.) vietti MM-kisoissa nelikymppisiään. Mukana sunnuntain menossa olivat myös Santtu Vanhakartano (vas.), Mikko Sipilä, Jaakko Piirainen ja Janne Kemppainen. Kuva: Kimmo Siira